Zendingen en retourzendingen

Verzendkosten worden automatisch berekend bij het uitchecken. Voor België en Nederland werken we met afnemende verzendkosten:

Tot € 50 betaal je € 6
Tussen de € 50 en € 100 betaal je nog € 3
Vanaf € 100 wordt je verzending gratis verzonden

Welke verzending u ook kiest, u krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Verzendkosten worden in rekening gebracht bij het uitchecken. We adviseren om alles te groeperen in één bestelling omdat we met afnemende (tot gratis) verzending werken voor de meeste landen. We kunnen bestellingen niet samen voegen en voor elke bestelling zullen er dus afzonderlijk verzendkosten in rekening worden gebracht. Het is wel niet mogelijk om bestellingen op te splitsen, dus indien sommige goederen nog niet beschikbaar zijn, maar je wil de andere onmiddellijk ontvangen, kan je best wel afzonderlijke bestellingen plaatsen.

We doen ons best om alle zendingen zo goed mogelijk te verpakken. Al onze zendingen zijn ook verzekerd. Spijtig genoeg kan schade toch nog voorkomen. In zo'n geval is het belangrijk dat je voldoende foto's neemt van de schade. We hebben voor een schadeclaim niet alleen foto's nodig van het beschadigde product, maar ook van de verpakte goederen. Zowel de buitenkant van de verzenddoos als een foto van hoe de producten in de doos verpakt zitten.

Goederen kunnen in een periode van 14 dagen na bestelling worden geretourneerd. Neem hiervoor eerst contact met ons op en we zullen het verzendadres bezorgen. Geopende producten of producten die gebruikt zijn, kunnen niet geretourneerd worden. Open dus pas een aangekocht product als je zeker bent dat je het wil houden.

Het retouradres:

D5GAMES
A Van Looplein 11
2235 Westmeerbeek
België

Stuur nooit producten terug zonder ons vooraf te contacteren.

Ontbrekende onderdelen

Het is mogelijk dat er door een productieprobleem onderdelen in een spel ontbreken. De meeste uitgevers hebben een uitstekende dienst na verkoop die vervangstukken snel kan bezorgen. We raden dan ook aan om rechtstreeks met hun contact op te nemen. We kunnen je altijd helpen met het contacteren van een uitgever, dus aarzel niet om ons te contacteren in geval van problemen.

Beschadigde zendingen

Als je het pakket ontvangt, controleer dan het pakket op zichtbare schade. Als je noemenswaardige schade vaststelt gelieve hier dan melding van te maken voordat het pakket wordt geaccepteerd. Hou er rekening mee dat we slechts 7 dagen hebben na de ontvangst van een pakket om een klacht in te dienen. Als schade wordt gemeld na deze 7 dagen kunnen we geen terugbetaling meer voorzien voor geleden schade.

We verzenden steeds met verzekering. Als je beschadigde producten ontvangt, hebben we het volgende nodig:

- Een foto van de verzenddoos van alle zijden. Eén van de foto's moet zeker het verzendlabel bevatten.
- Een foto van de geopende verzenddoos met de inhoud zichtbaar (verwijder de beschermende materialen niet).
- Een foto van de beschadigde producten.
- Een foto van alle beschermende materialen gebruikt in je zending.

Als we deze foto's ontvangen, kunnen we een verzekeringsclaim indienen.